RETUR

For å returnere varer til oss gjør du følgende:


1. Gå til: https://www.bring.no/retur/ og  tast inn retur-id "0572RektorAS". Fyll inn alle feltene.

2. Last ned returetikett. Returetiketten limes på pakken du skal sende. Lever pakken på din nærmeste post i butikk eller postkontor.

NB! Skriv inn ordrenummeret ditt som referanse på forsendelsen.

Priser ink mva for retur er:

0-1 kg: 50,-
1-2 kg: 70,-

Fraktbeløpet vil trekkes fra beløpet som refunderes til deg.

Du kan returnere varer intill 14 dager etter du har mottatt varen. Vi refunderer automatisk alle returer. Ønsker du et nytt produkt/størrelse må du legge inn en separat ordre i nettbutikken. Refusjoner tar normalt mellom 7-10 virkedager.

Om du ønsker å bytte varen til en ny størrelse, kan du returnere varen til oss innen 14 dager etter den er mottatt - vi refunderer deg for varen, og du må legge inn en ny separat ordre på netbutikken.

Er ikke størrelsen tilgjengelig kan du sette deg på venteliste og vi vil sende deg en e-post med en gang vi har størrelsen på lager. Du kan abonnere på produktsiden.

Dessverre får vi ikke byttet varer som er dyrere/billigere. Du vil i tilfelle bli refundert og det må legges en ny ordre på ønsket vare. 

Vi har normalt 7-10 virkedagers behandlingstid fra vi har mottatt din retur. Se gjerne sporing for når vi mottar din retur. I perioder med høy pågang, må man påberegne noen ekstra dager i behandling.

BESTILLING OG LEVERING

Du får ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt.

Vi sender normalt varene etter 4-7 virkedager. Ved høy pågang kan det ta opptil 10 virkedager før varene blir sendt. Du vil få en ordrebekreftelse når din ordre er gått igjennom vårt system. Neste steg er at du får en forsendelse bekreftelse, dette er en bekreftelse på at din ordre er pakket og klartgjort for sending. Etter dette er det normalt 2-4 dager før du mottar pakken i postkassen eller hos posten. 


Har du ikke mottatt pakken etter 14 dager, er det fint om du tar kontakt med oss.

Etter du har bestilt din ordre blir den pakket og sendt. Det er minimal sporing på pakke i postkassen. Dette er standard-alternativet for alle våre utsendelser.

Ønsker du riktignok sporing på din ordre kan du velge dette mot en ekstra kostnad i kassen.

Vi får dessverre ikke slått sammen ordre eller pakket det i samme pakke da vårt lager i hovedsak er automatisert. Vi kan heller ikke legge til varer, da må ordren kanselleres og legges på nytt. Du får en separat hentemelding på mobil når pakken nærmer seg om du har fylt inn mobilnummer.

Depending on your country, you may be charged customs/import fees. Customs charges and fees are the sole responsibility of the purchaser; we are not responsible for any additional customs charges or fees once your package has left our facility.

Customs fees are calculated based on the contents of each package. If an order arrives via multiple packages, customs fees will not increase but rather be collected upon import of each parcel.

If customs fees and charges are refused at the time of delivery, your order will be returned to us. Once we receive your package, we can refund you for your purchase. If you are unfamiliar with customs fees and charges, please contact your local postal or customs office for more information.

BETALING

Kozy.no bruker betalingsløsning fra Stripe, der kan du velge å betale med kort.

Du kan enten ha:

Skrevet feil epost

Mailen kan ha havnet i spamfilter

Forekommet feil under bestilling

Kontakt support: Support@kozy.no